-.-

Nu börjar jag bli trött på blogg.se! Man vet liksom inte om det funkar idag eller inte! jag vet att det som jag har sagt här och så är små problem som man igentligen kan leva med men det är just sånna grejjer som jag stör mig på! -.-!  Appen funkar inte alltid, bilderna blir snea och för små och ibland så kan jag inte gå in på blogg.se för att då är det en KO ivägen! (den är ganska gullig men den stör mig) hahah guud vad allting stör mig! det kanske är mig som det är fel på! ja, det är nog det som är det mest troliga... nu måste jag gå till en psykolog tror jag... ;)
puss å kram på er! ;*
 


Ja vi kan ta det när vi träffas, men annars skickar du den till Jolina ( via bluetooth) så kan hon skicka den till mig sen? :)

Svar: Japp! :) <3
sarajajja.blogg.se

2013-03-02 | 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback