Ramlade av...

 
Hej!
ja, den här dagen har varit riktigt bra! först så rider jag med jolina och vi bara myser och tar många mysiga vinterbilder! :D så dom kommer väl att komma upp här sen när vi har fört över bilderna :) det har varit så underbart väder idag så vi passade på! :D
sedan så åkte vi till klubben och då när vi skulle skritta fram så vet jag inte riktigt vad som hände... Jag tror att det var solis som blev rädd för någonting så han typ skrämde upp divan så hon sprang som en galning förbi mig och då sticker Quebec med och jag är heelt oförberedd men så börjar han bocka, han bockar typ 5-6 gånger och till sist så kan jag inte hålla mig kvar längre och flyger av... Allting händer precis vid kanten där läktaren är så jag vet inte men jag tror att jag slog i kanten när jag flög av...
(jag kommer inte ihåg någonting av det som hände typ så det är mamma som har berättat och hon satt på läktarn)
 
jaa, man måste väl ramla av någon gång men jag kände bara att det är fel tidpunkt för mig just nu... jag vet inte men jag har asont i ena höften och igentligen i hela benen, från magen och ner... 
det var första gången som jag ramlade av vid klubben och min ridlärare sa det hon med att hon tyckte att det var så konstingt att han bockade så himla mycket som han gjorde, för att hon hade aldrig sett Quebec bocka så...
så det blev inte så mycket hoppning för mig men jag hoppade upp iaf och red runt lite men eftersom att jag har ont så tog jag det lungt...
 
Kramizz! ;*
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback